Trött tjej

Hemma. Ända från tisdagskväll har det varit full rulle. När jag slutade halv 8 i tisdags hoppade jag in i Volvon och körde till Kinna där jag plockade upp älskade Sanna! Drog med henne till Svenljunga där vi tog en raggarrunda på torget. Så då var Svenljunga avklarat. Och ett besök på ICA. Klart. Igår drog vi in till Göteborg där vi kekade god mat, drack gött rosévin och god efterrätt. Träffade lite gött folk från Östersund och sedan drog vi ner till ån som rinner inne i centrala Gbg. (Ok, det kanske inte är en å, men vatten är det iallafall) Där satt vi och myste en bra stund med Fanta o Rosé och gött tjöt. Himla skoj. Just det ja, min kära vän Jenny kom med också. Sedan gick vi den korta biten till Berså där vi skakade rumpa. Jag lyckades bli bränd en gång på varje arm av en cigarett. Sanna skällde ut den ena snubben i säkert 20 minuter. När hon var klar hade jag gått för länge sedan. Haha. Sedan lyckades jag även halka omkull, golvet var halt efter folkets vilda dansande med drinkar i handen. Aj i skinkan.
Idag har varit tröttsam. Jag stannade till och med till i Kinna hos Caroline för ett dopp i sjön och kvällsmat. Gött att det tog mig 5 timmar att köra hem från Gbg. Haha.
Oh, inatt kommer mamma mfl hem! Ska bli så skönt faktiskt. Ska krama dem alla och ja, krama dem. Volvon fick inte följa med hem denna gång. Den står skrotad i Köln nånstans. Jag vet inte vem jag ska tacka nog för att ingen i min familj skadades. Men RIP Volvon. Den går ju faktiskt att ersätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0