In hopes you're on the other side

I think I broke my toe yesterday. Ok, kanske inte, men fasen vad ont det gjorde. Jag var hos Carro och vi spelade våran goa mix av volleyboll och fotboll igen. I en slänt. Jag sprang, halka och körde ner tån i gräset så den vek sig bakåt. Jag drog upp en hel skåra i gräsmattan. Haha, det gjorde svinont. Idag är min stackars stortå öm. Hehe.
En annan sak, vi är nog som ett gäng småbarn med. För vi började redan inomhus att kasta bollen, bara det är ju en varningsskylt. Sedan att vi drog i en vas som inte välte var den andra varningen brydde vi oss inte om. Nej nej. Det var inte förrän vi välte ut en vas full med snäckor som vi bestämde oss för att gå ut. Haha.
Och, det öser ner regn idag. Good day to start your vaccation people! Yes indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0