Fanta och rosé

Oj oj oj. Har haft ett hektiskt dygn. Ett gött dygn och ett förbaskat roligt dygn!
Vi drog nästan med en gång ner till stranden där vi spelade Rugby i vattnet. Dränka eller dränkas. Jag användes mest till slagpåse. Haha. Kvällen kom och vi grillade och lyssnade på världens bästa partyskiva. (Ofc hade jag gjort den) Vi spelade lite mer volleyboll/fotboll som vi hade gjort under eftermiddagen. Lyssnade lite mer på Fanta & Rosé (tror de flesta hatar mig idag för den låten...haha den ÄR catchy!) Sedan när taxin väl skulle komma, kom det bara en och inte två som beställt, så det var bara halva gänget som kom in till Varberg. Jag inräknad. 3 till, 2 försvann av dem, så då var vi bara 2 kvar. Vi kikade runt lite innan vi hamnade på Oscar's. Mitt motto i baren; "Nåt gött tack!" och jag fick banne mig nåt gött. Sedan började helvetet att leta upp en taxi hem. Jag snodde en framför en blond tjej. Hon skrek "din jävla bitch" efter mig, men jag tog taxin först. Först till kvarn heter det ju...Kom hem efter ett tag iallafall och fick sova....på en satans tältsäng haha. Blivit lovad en dubbelsäng och fick en fucking tältsäng. Nice. Haha.
Idag har vi spenderat i horisontalläge i solen eller upprätt med ett tappert försök till något som var en blandning av fotboll och volleyboll igen. Det var nice. Hann även med lite gött rugby i vattnet igen. Hehe. Jag hade en goooo helg. How 'bout you mates?
För att inte glömma, jag har gett upphov till lite nya namn i helgen. Tydligen hoppar jag lite roligt när jag spelar volleyboll. Därav döpte dem lite skutt till Superman och Älgen. Tack för den. Sedan fick jag även namnet Failin, ibland lyckas jag helt enkelt inte. Haha.
Failin out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0