Wopsie Daisy!

Jag är en riktig klant. I onsdags var jag ute i stallet och fixade åt hästen. När jag skulle hänga tillbaka grepen slant den av kroken och damp ner i skallen på mig. Aouch! Haha, fick mig en liten bula där bak. :D

Idag på jobbet hade vi en som demonstrerade lite grönsaker. Man kunde seriöst tro att han varit auktionutropare för det enda man hörde i hela butiken var; "Mina damer och herrar!! Idag har vi två för 12:-, var inte blyga, kom fram kom fram. Kvinnan här bakom mig smet visst förbi ja. Grönsaker är det viktigaste på eran tallrik!" Så där lät det hela dagen. Förutom när han var på rast. Det var skönt. Haha. Tur att någon är entusiaistisk iallafall ;D

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0