Pull me backwards

Tröttare människa får man leta efter. Jag är nog störd vad det gäller att sova morgonen efter kalas. Jag gick och lade mig vid 5, vaknade klockan 9!! Gårdagen var superkul! Började med förkalas i stugan. Middag bestående av potatisgratäng, fläskfilé och sallad. Desserten glömde vi hemma. Haha, blev chips och choklad istället. :D Vidare in mot Åre och till Bygget. Kanonkul! Hehe, gratis champagne och en massa rolig musik. Efteråt hängde jag på ett gäng australiensare då det sket sig med taxi bokning, så i väntan på ny taxi fick jag värma mig hemma hos dem. Tackar tackar! Haha en av dem slutade inte säga OMG omg omg omg omg! Åt allt! Haha, lite knas. Nu är vi hemma i Östersund igen iallafall och snart hoppar vi nog till sängs. Lite trötta flickor här uppe i Norrland! Bilder kommer en dag då jag har sovit. :)

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0