Orka var ordet

Sedan jag kom hem från jympan har jag suttit vid köksbordet. Ätit lite macka, druckit lite mjölk. Sedan försvann energin och nu, 3 kvart senare orkar jag inte resa mig med tanke på vad som måste göras; duscha, tvätta bort smink, tvätta håret, torka sig, smörja in sig med tonvis av lotion, klä på sig och slutligen borsta tänderna. Bara av att skriva ner det hela gör att det kändes 1000 gånger jobbigare. Dem kanske hittar mig fortfarande sittandes här imorgon bitti? Just nu känns det ganska troligt.

(André, dina kommentarer brukar bestå av; Elin du är vit.) Haha.

Elin

Kommentarer
Postat av: André

Ja? vad är det för fel på det? jag menar jag kan inte sitta och skriva långa romaner här i kommentarsfältet! det hade ju tagit alldeles för lång tid finns ju annat bra att göra till exempel titta på tv och andra liknande mycket stimulerande sysselsättningar och aktiviteter. och du har ju alldrig skrivit några kommentarer till mig vilket får mig och känna mig utlämmnad och ensam. Tycker du är självisk nu när du säger så jag skriver i alla fall något för att visa min uppskattning medans du inte skriver några till mig.. och om du nu tycker dom är korta så får du tycka det men korta kommer de vara skriver inte långa kommentarer, det är inte min grej.

2010-01-21 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0