One Tree Hill is baaaaaaaaaaaack!!

I'm excited! One Tree Hill är tillbaka! Såg senaste avsnittet nyss och det är seriöst den bästa serien någonsin. O-M-G!

Idag hörde jag Stay The Night på min ipod så där lite random. I samma stund som den började spela var jag tillbaka på stranden i kära PB. Så många gånger som jag retade gallfeber på Henrik med låten, och så många gånger som Alisa och jag låg och ylade till sången bara för att jävlas. Eller den gången som Li låg och sjöng; Stay the night, won't you stay the night? I can be your lover, hold on tight! För att i nästa sekund säga; Sorry Henrik, but it's actually really catchy! Aaaah minnen minnen!

Elin


Henrik(och sina 80 dollar glasögon, ser ut som mina, 12 dollar...), jag, Alisa, Li och Susi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0