Kaninmat

Trots att jag har en kusin som jobbat på Max så måste jag säga att jag kan väldigt lite om deras meny. Beviset; i tisdags var jag inne i Stockholm med systra mi och hennes bihang (läs pojkvän Joakim). Vi tog en lunch på Max och jag tänkte att jag kan ju iallafall inbilla mig att jag äter nyttigt och tog Delifresh LowCarb-målet. Låter ju bra, eller hur?! Vet ni vad jag fick in? En hamburgare vars bröd bestod av två salladsblad. Slutsats; min sidesallad kändes en aning överflödig.
Elin


Kommentarer
Postat av: Julia

Det var på tiden att du skrev något, och jag gillar inte Max. Inga goda hamburgare och dressingar till! :(

2010-01-07 @ 15:07:23
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0