For heaven's sake!!

Apparently har jag glömt att skriva om min lilla nyckelincident i Åre. Minns ni australienarna jag fick värma mig hos medans jag väntade på taxin? Jo, deras nyckel fick jag av någon anledning med mig hem. Dagen efter fick jag ju så snällt pallra mig tillbaka till deras hak och skamset ge tillbaka nyckeln. (Lite pinsamt är det ju faktiskt!) Men i dörrens möttes jag av ett: You're a legend!! Dem hade tydligen letat. IALLAFALL, det var inte det jag skulle skriva, nej, utan detta. Nyckelmarodören har varit farten igen. Jag har lyckats få med mig Sanna's extra bilnyckel med mig hem. Fråga mig inte hur. Det är fortfarande ett mysterium även för mig. Peace out!

Elin

Kommentarer
Postat av: Ibrahimelle

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-04-12 @ 17:10:33
URL: http://ibrahimelle.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0