Bye bye Östersund

Nu sitter vi här, kvällen innan min avresa neråt landet. Herregud vilken rolig vecka det har varit. Den har flygit fram utan dess like! Vi har gjort så lite men samtidigt så himla mycket.
Igår vart vi ju ut igen och jag skulle låtsas vara amerikan med mitt Californiska körkort. Vakten ville inte riktigt släppa in mig på det, så jag fick fint hala fram mitt svenska. Buttergök... Efter det fortsatte min tur. Kommer in på stället och det första jag gör är att halka omkull! (Snö + klackar, inte bästa kombinationen.) Pinsamaste var ju ändå att en tjej försökte hjälpa mig upp för att hon trodde jag var stupfull. Pinsamt. Big time. Och idag har vi åkt pulka. Nice. Nu blir det snart "Harry Potter and the halfblood prince". Sanna och jag har fått nippran på Harry denna veckan då dem visat filmerna på tv:n. For instance, vi hann se en film igår på våran "förfest". Partyprinsessor no. 1!! ;)

Imorgon, åker jag hem. :'(
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0