1000 kr fattigare

Mor min, Emmy och jag åkte in till Borås idag en sväng. Först var vi på Blodgivarcentralen och jag tog blodprover. Jag ska nämligen bli blodgivare, men pga att jag tatuerade mig i Oktober så får jag inte ge förrän i April. 6 månaders karens för säkerhetsskull. Efter det gick vi till Fotriktigt och kikade på träningsskor. Hittade ett par jättebra, dock var dem tvugna att beställa dem, så jag gick därifrån 1000 kr fattigare, men inga skor med mig. Hoppas dem kommer snart så jag kan kassera min gamla, slitna skor. Det roliga i den butiken var att man fick springa på ett band och så kollade dem hur man såg ut när man sprang. Jag har som jag redan vet sneda fötter. Haha, det första han sa var; "Detta är inget nytt? Detta har du haft sedan barn?" Ja, jag har alltid varit sned. Men sedan var det en annan sena som påverkas av vilka skor jag har. Alltså, aj aj till flipflops. Haha.
Nu är det snart dags att dryga ut min träningsvärk med lite ny! Himla skönt att träningen kommit igång igen!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0