Why me?!

Igår hade jag lite carproblem. Vem annars? Började med att det var en lokal snöstorm ute. Tätt inpå ramlar min vindrutetorkare av. Yay! Jag har inte en aning om hur man sätter tillbaka den satans torkarn så jag körde hem med en torkare. Olyckligtvis var det den framför föraren som gått sönder........ Ringde ett litet ynkligt samtal till morfar och frågade honom om han kunde hjälpa mig. Det trodde han, så jag rullade ner två gator hem till dem. Morfar hade dock inte rätt delar eftersom själva tork mojjen gått sönder! Ännu ett yay! Hamnade tillslut nere på Preem där dem kunde hjälpa mig, och dem skrattade inte ens när jag sa att jag inte visste hur man satte fast den igen.
Mental note to myself; lär dig sätta fast en vindrutetorkare.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0