Mr Guitarman

Mike och Sherri skaffade sig varsin Skype idag, så kvällen har jag spenderat åt att prata med dem (på bådas Skype) och bara introducerat dem med Skype. Sedan började det roliga. Jag skulle med ut i trädgården och säga hej till solen (UNDERBART!), lyssna på Mike spela gitarr, se dem äta lite frukost och snacka en massa skit. Till och med Oscar vågade sig in i deras lägenhet för att säga hej. Kors i taket. Sedan kommer det konstiga, eller hysteriskt roliga. Dem skulle ut på promenad och för att jag inte skulle sitta själv uppfann dem Mr Guitarman. De satte honom i stolen och gick, helt seriöst. Det är stunder som denna som jag saknar San Diego och mina knasiga vänner!
Elin


Min syn när Mike och Sherri gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0