Åh ögongodis!

Min syster gör narr av mig här i soffan. Bara för att det är en snygg karl på tv:n (då menar jag verkligen dräggelsnygg!) så får jag tydligen inte sitta och sucka och ge ifrån mig ett litet åååh emellanåt. Bara för att hon inte vet hur en snygg karl ser ut när hon ser en (Joakim, ta inte illa upp.)!
Tillbaka till mitt huvudämne; Robert Buckley. Den nya snyggingen i One Tree Hill. Han är med i en film på 3:an ikväll och jag sitter klistrad vi tv:n. Filmen är säkert egentligen superkass, men han är ju med så då blir allt bra!
(Jag är inte alls hormonstinn eller nåt. Haha.)
Elin

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Elin, jag gjorde precis samma sak. Haha var iallafall något att vila ögonen på! :D

2010-02-19 @ 00:32:19
URL: http://ceciliasspace.blogg.se/
Postat av: Linnea

ah herregud, han gör hela filmen :) sicken man!

2010-02-20 @ 12:02:39
URL: http://linnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0