You name it!

Impulsiv var det ja. Orkade inte sitta hemma och hänga, så jag tog mitt Óboy-paket och min chokladkaka (Ja, det är en himla massa choklad idag...) och traskade till Ulrika. Vi har ägnat oss åt skvaller och fnitter. Skön kväll där vi bland annat diskuterade namn. Vi hoppas att namn som Bengt och Hildur aldrig kommer bli populära igen. Inget illa menat om nu någon mot förmodan skulle heta det. Men, det finns så många FULA namn i Sverige. Därför är jag ganska nöjd över mitt Elin Maria.
Sedan kom samtalet in på Svenljungas original som Kniv-Arthur och Konny Kofot. Ulrika skrattade så hon höll på att gå åt. Ja, tyvärr har ju Kniv-Arthur seglat sina sista skepp, men Kofoten, han lever och har hälsan. Är det bara Svenljunga som har sånna original?! :P
.
Inget av korten från igår blev speciellt lyckade, detta är ett av de bättre.
Gissa då hur de andra såg ut... ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

VEM är Kniv-Athur? Aldrig hört taaalas om Elin Maria.

2010-12-03 @ 09:41:41
URL: http://jooolia,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0