The Snake

Min vän Li från San Diego visade mig Kinesiska horoskop på yahoo.com en gång i tiden, och from time to time brukar jag kika in där för att se om det står nåt kul. Ibland står det läskigt sanna saker, som faktiskt kan stämma in på verkligheten.
.
Ok, denna kanske inte riktigt stämmer in just idag, men äktenskap är inte det rätta idag ;)


Denna är dock mer sanningsenlig. För jag har haft magkatarr lite från och till det senaste, senast igår hade jag ruskigt ont i magen efter en chillibomb. Så imorgon LOVAR jag att vara snäll mot magen :)

Gå in på yahoo.com själva och kika på era kinesiska horoskop. Lite kul i vardagstristessen ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2010-12-20 @ 14:31:31
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0