She Owns The Night

Jag vet inte riktigt vart veckorna tar vägen. Det är ju söndag igen!! Hur gick det till? Jag är nyfiken. Nåväl, helgen har vart lugn, har verkligen inte gjort något alls. I fredags köpte vi pizza och kollade/pratade oss igenom "På Spåret" hemma hos Sara. Ruskigt mysig kväll. Igår var vi så pass hurtiga att vi faktiskt besökt biblioteket ett par timmar. En lördag, I know!! ;) Sedan när jag kom hem insåg jag att jag skulle spendera lördagskvällen helt SJÄLV i huset. Det är nog första gången sedan vi flyttade in som jag var själv i huset. Det var faktiskt lite läskigt, det är ett stort hus. Så jag tog mitt förnuft till fånga(läs; vinbox) och gick till Ulrika. Där uppfann vi en ny drink (vitvin och juice, haha), kollade på The Holiday för att sedan över gå till youtube-klipp. Backstreet Boys, Glee, Spice Girls...inte undra på att jag kom hem vid halv 2. Haha. Idag blir det den sista julklappshoppingen och ytterst lite plugg.
För övrigt har jag en ny sak.
Alla säger ju rödvin och inte rött vin. Men man säger vitt vin och inte vitvin. (Hänger ni med?) Iallafall, igår slant min tunga och jag sa vitvin hela tiden. Det är det nya. Den nya it-grejen, att säga vitvin. Bara så att ni vet. Ni hörde det här först! ;)
.
Far East Movement ft Mohombi - She owns the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0