Popstars

Julia och jag har verkligen haft våra perioder av maniskt tv-tittande. Det kan man märka då vi i princip kan varenda Friends-avsnitt utantill, varit på alla Harry Potter-filmer ihop (förutom den senaste) och ja, nu detta; Popstars! Någon som minns? Ett musik program som var som Idol fast 1000 gånger bättre. Det var via detta program som Excellence, Supernatural och Martin Rolinski blev "berömda". Eller kanske Jamie Meyer för dem som hade en crush på honom. Jag var iallafall team Martin. Julia, Lauren och jag var verkligen maniskt besatta av detta, varje vecka släppte dem singlar med låtarna från förra veckans program, och gissa vilka som hängde på låset när affären öppnade?! Jo, vi klart. Haha. Jag själv slog ju till på stort sedan och köpte samlingsskivan, och den ligger banne mig och dammar hemma i Svenljunga någonstans. Himla kul! Kul att vara nostalgisk ibland. ;)
.
Martin Rolinski - Wig Wam Bam

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅÅÅÅÅH, fan va braaa!

2010-12-10 @ 19:51:11
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: Jacoblilly

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-02-15 @ 20:16:23
URL: http://jacoblilly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0