Juldagen

Dagen efter dopparedagen. Lustigt att det alltid är samma visa varje år. Dagen innan Julafton infinner sig den där lugna, exalterande känslan som bara dagen innan Julafton kan ge. Mys med familjen hemma och någorlunda tidig sänggång. Julafton börjar ganska tidigt den med, vaknade strax efter 8 och familjen började dagen med en julbastu. Ut till plastfarföräldrarna för jullunch. Mat. Ooohhh jag gillar julmat. Sedan är det efterrätt, och sedan fika med tårta. Sedan kom Tomten, lagom vid Kalle Anka, nåväl, jag fick se Tomtens verkstad, den bit jag anser roligast. Guess what, efter klapparna var det nog mat igen, annat kan jag inte gissa att det var. Eller jo, varenda ledig stund igår spelade vi Xbox Kinect, så vi har nog kompenserat med tillräckligt mycket rörelse för all den julmaten igår. Haha. Innan hemfärd gjorde vi ett stopp hos mormor och morfar för lite julmys. Bra dag. Trötter som stryk när man kom hem, slocknade strax efter 11. Idag; utgång med bästaste Julia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0