End of the Week

Ofattbart hur fort en helg går. Det är redan söndag. Fast jag klagar inte, jag har fortfarande två dagar kvar av ledighet. Ska plugga stöll måndag och tisdag. Men gött att inte känna att man måste upp till skolan. Nåväl, back to samtalsämnet helgen. I fredags hade Sara, Ulrika och jag Idol-kväll som utvecklades till en kväll på stan. Haha. No surprise there. Anton hade besök av sina lumparpolare så vi mötte upp dem på The Corner. Förstår inte hur jag hamnar där varje gång. Trevligt var det iallafall. Lördags var man lite seg. Fast det hindrade mig inte från att göra en julskinka med Leo, smarrigt värre! Under kvällen kom Ulrika, vi kekade pizza och kollade film. Riktigt mys! Och idag blev det en dag på bibblan. Våran kära bibbla.. haha.
.
Inte alltid så lätt att vara ensam tjej i ett hus fullt med killar... :P

Leo och mitt mys igår. Mummmaaaa!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Kärlek börjar alltid med bråk!

2010-12-12 @ 18:24:07
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0