Driver Licence

Idag mina kära vänner är det en historisk dag. Iallafall ur min synvinkel. 6 December, 2007 var datumet när något storslaget hände. Vet ni vad? Trumvirvel............Jag tog körkort! Så idag firar mitt körkort och jag tre år tillsammans. Då är det ävem tre år sedan Polisen stoppade mig. Haha, han stoppade mig första dagen på körkortet. Varför? Jo, för dem stannade varenda bil som körde igenom Svenljunga den dagen, körkorts- och nykterhetskontroller. Haha.
Dagen till ära firades på biblioteket. Yaaay! Haha or not. Anywho, nu ska här snart gå på Box Challenge. Jag har lyckats övertala Ulrika som ska följa med. :D Se hur mycket man kan lyfta armarna efter det.
Ciao!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0