Ursäkta frånfället

Ok, I'm back. Vi har inget bredband, och ingen orkade köpa nytt refill till det mobila vi har. Men nu tog jag tag i det. Saknade Spotify alldeles för mycket. Hehe, så ja. Nollningen är över och idag startade skolan. Himla mycket information som skulle in på en och samma gång. Himla jobbigt. Haha, har inte gått i skolan på 2 år och så helt plötsligt är man heltidsstudent igen. Hej och hå. Nåväl, i lördags var det finsittning och alla körde all-in. Vi hade bland annat köttbullepicknick i våran hall här hemma när vi kom hem. Helt normalt. Inget konstigt där. Finsittningen var kul, först buffe och en massa tal etc, sedan vidare in på Kåren för dans. Bra avslutningen på det hela. Innan allt avmaskerade sig våran Straffmästare, General, Sergeant och alla som varit utklädda under nollningen. Himla konstigt att se dem utan. Nu ska jag nog ta tag i mig själv och gå ut och springa. Ja ni läste rätt. Springa. He he he.
.
Nollemarkeringarna, lite röda i fejjan efter en dag i solen.

Finsittningen, jag, Ulrika och Sara.

Kommentarer
Postat av: Mr. Princess

Se där! Back on track me friend.

2010-09-01 @ 00:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0