Straffmästaren

Låt oss säga så här. Nollorna har "ingen sexualdrift what so ever!". Det är en av reglerna under nollningen. 2:orna håller stenhårt på detta. Ganska kul att se hur dem kämpar för att den verkligen ska följas. Speciellt under Kårpuben mm. Idag hade mina klasskompisar fått en massa straff under lunchen (jag och två klasskompisar kekade hemma hos mig) med bland annat att poppa popcorn. Straffmästaren hade varit lite arg och sagt att det var en Sjuknolla som inte hade följt regeln kvällen innan och haft roligt med en Lärarnolla. Guess who? Jo jag klart, jag hade stått för nära min ena sambo. Haha. Så hon var sur. För att sedan toppa det hela mötte jag henne utan min nollemarkering när jag gick och handla. Hon kommer inte vara glad imorgon. Aj aj aj.

Kommentarer
Postat av: a

2010-08-26 @ 00:17:37
Postat av: André

Elin.

2010-08-26 @ 00:18:11
Postat av: Mr. Princess

Hej din lilla nolla!

Hoppas du har det bra i skolan, nu får vi ta o matcha varandras datatider snart haha.

HerroBryschanHörsSnartTaHandOmDigOSV

2010-08-26 @ 03:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0