Söndagsångest

Ok, nu är jag hemma igen. Denna gången ganska så permanent. Eller tillfälligt, beror på hur man ser det. Börjar jobba imorgon igen och jag är inte alls sugen. Kan bara tacka och bocka Failorin (aka Caroline) för gästvänligheten. Haha. Imorgon börjar jag jobba igen. Sedan om 3 veckor(!!!!) börjar jag skolan. Hjälp! Mycket ska hinnas med; IKEA, flyttlass, eeeh. Ok, det var nog det, men iallafall! Jag är ett nervrak. Jag är nervös! Nice.
Minns ni förresten min vän Sherri's hattsamling i San Diego? Hon tyckte ju att jag skulle skapa en egen och gav mig en stor blå, hårig hatt i födelsedagspresent. Nu har jag utökat samlingen med en badmössa som ser ut som en tuppkam. I like it! I'll show you a pic later on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0