Pokerface

Igår var det fredag. Jag är ung, så vet ni vad jag gjorde? Caroline, Martin och jag stannade hemma och spelade kort. Till klockan 02.00. Partypeople! Haha, det var faktiskt en rolig kväll som var lugn och skön. Behövs det med. Speciellt med min magkatarr (Jag har visst stressat och varit lite orolig det senaste), Martin med sin förkyldning och så Hypokondrikern herself; Caroline Larsson. Sjuan blev ett spel vi återvände till. Vi körde först till 500, jag vann. Sedan till tusen. Jag förlorade hårt. Sedan kom jag aldrig tillbaka. Imorse åkte jag på stryk igen. Först till 500. Inte min dag helt enkelt. Haha.
Sedan undrade jag nyss med varför det var så mycket bananflugor i mitt rum. Anledningen; min syster tog med bananlådor hem till mig igår, och lät bananplasten ligga kvar i lådan. Yummie! Nu ska jag fortsätta röja bland skräpet. Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0