Hut hut hut!

Utgång i Göteborg igår. Det var längesedan jag hade så roligt under utgång. Det blev aldrig tråkigt, haha. Vi var på Excet, och det var väldigt förvirrande där inne. Man kunde gå i tusen olika trappor och tusen olika rum och ja, vilse gick man. Haha. Musiken var goer och ja, nice kväll. Firade Carro's pojkvän som fyller år imorgon. Vi var nog ett gäng på 8 pers som slutligen gick ut. Innan dess var vi inne en sväng på Liseberg och körde 5kamp. Mer om det behöver vi ju inte nämna... ;)
Idag är det mindre roligt då jag jobbar mellan 3 och 8. Men sedan är jag ledig en vecka till. Gött, då blir det nog lite Varberg tror jag.

Imorse såg vi världens sämsta film. Helt kass. Den enda bra grejen är att nu har vi lärt oss hur man ropar ordentligt när man spelar american football. :P "Blue 21, blue 23, ready? Hut hut hut!" Nu kan ni med.

I'm bäääääck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0