Honey, I'm hoooomeeee

Nu är ni allt glada va? I knew it! Och vet ni vad? Det regnade inte en enda gång i Varberg. Jag är nöjd. Jag brände mig till och med i solen. Men nu ska ni få höra;
I tisdags drog vi ut med en båt och åkte ring efter. Himla skoj, men samtidigt var det det läskigaste jag gjort. Första gången jag åkte, åkte jag med Martin. Det fick fint, dock ramlade jag av två gånger. Haha, men det var kul. Andra gången åkte jag med Carro's bror, Tobias. Då hände nåt, vågorna blev större! Och farten ökade. Haha, enda jag minns var att jag skrek världens dödsvrål. Haha, för sekunden efter for vi in i en mastodontvåg och det tog stopp. Upp flög jag, gjorde en volt(!!!) och ramlade raklång på magen ner i vattnet. Aouch. Vilken tur att vi hade flytvästar, för jag blev helt domnad efter plasket. Haha. Kunde inte riktigt simma på en stund. Sedan kommer Martin och hans pappa upp jämsides med båten och skriker: "Rör er inte, det är fullt med brännmaneter runt er!!". Haha, jag har aldrig skyndat mig så fort upp ur vattet som då. Iallafall, nu i ett par dagar efteråt har jag haft lite ont i mina muskler. Nu är det mest högerlåret som ömmar kvar. Det var ju det som fick smällen. Jag har varit lite mörbultad. Ja.
Annars har vi bara kekat och spelat volleyboll dagarna i ända. (Ok, en och annan drink också;) Haft det gött. Lekt gul bil-leken. (Varför förklarade jag den för Martin och Carro?!) Kollat på film hos Affe hann vi med också. Se där ja. I'm back home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0