Halmstad

Jag ska nu bli Halmstadbo. Nice. Mitt rum är; kannooooon! Inte jättestort, men jag har en gigantisk garderob!!!!! Hehe, jag är nöjd. Ska inhandla mig en säng, så småningom, och ha en massa fluffiga kuddar. Sedan att jag måste skaffa ett skrivbord och hyllor är en helt annan femma. Inte alls lika kul att handla. Nödvändigt ont kallas det.
Sedan det där med ICA. Haha, det finns 2 Maxi i Halmstad, och tror ni inte att jag lyckats ringa den 5 km bort och inte den som ligger granne med mitt hus? Klanten Elin är i farten. Haha men har jag tur kommer jag iallafall få extrajobb. :)
Nu har jag en massa att planera. Och packa. Suck, hatar att packa. Bara att hämta bananas lådor på ICA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0