Exhausted

Jag vet inte när jag senast var så här trött. 4 dagar av flyttning, nollning och kalajsande är exhausting!
I onsdags flyttade jag ner till Halmstad. Bor numera med; Anton, Mattias, Simon, Markus och Leo. Härligt litet gäng vi är där i villan. Först nu i helgen har alla rum blivit klara så det har varit lite rörigt, men vi har ju knappt varit hemma. :) I torsdags startade Nollningen. Oj. Den är helt sjuk. Alla program har sin egna stab, innehållande en general, en sergeant och en straffmästare. Dem har makten över oss och utsätter oss för alla möjliga saker. Allt från att steka bacon på backen (Vi är baconet...) till att tävla som krabbor i diken på stranden. Man blir helt hjärntvättad av skrika dagarna i ända. Nu när jag är hemma för att jobba mina två sista dagar har jag fått häva min impuls att skrika "Goddag högst ärade General!" ett flertal gånger. Igårkväll var det Nollepub och då var det kalajs på schemat. Trots det var vi hemma halv 1. Det är inte en människa som orkar! I fredags var jag hemma kvart över 9 och trodde jag skulle vara tidig. 5 minuter efter mig rumlade mina sambos in, minst lika trötta. Finns inga ord att beskriva hur trött jag är. Därför ska jag nu sova, imorgon kommer ju självaste Borås Tidning och ska intervjua en. Inte varje dag det sker! He he he.
Oh just det ja. Jag har fått en cykel. Niiiice. Den åker med på tåget på tisdag. Me likey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0