Cleaning up the mess

Måndag. Och jag är ledig heeeeeeeeeeeeeeeeela veckan! Den sitter allt störtskönt i kistan. Jag städade precis hela huset alldeles själv. (Johanna städade toaletterna, men det behöver vi ju inte nämna...) Nu luktar allt gött igen. Det enda kvar nu är två packningar på mitt rum som ligger på golvet. Inte så nice. Stockholms-högen i ett hörn och helgens grejer ligger i andra. Inte alls sugen på att gå upp dit, så jag stannar nog här.
Jag insåg en sak igår. Är det dagen efter är det inte alls kul att byta panten på jobbet. Speciellt inte den med alla burkar som luktar gammal öl. Bad idea, bad idea. Yuck! Och vi lyckades ta oss igenom hela lördagen utan ett enda kort. Och jag som hade massa nya kläder på mig. But trust me, det var snyggt! ;D

Kommentarer
Postat av: Justinemine

I really enjoyed my visit. A great site

2011-12-01 @ 17:53:15
URL: http://justinemine.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0