100-års kalas

Min vän Michan fyller 20 nu i April. Hon hade kalas med 4 andra nyblivna 20-åringar. Det stavas kalas. Igårkväll drog jag med mig Hedström till kalajset och det blev ett riktigt bra kalas. Kusinen bjussa på Tequilashots och när maten väl var avklarad så var det dans på schemat. Buggat har jag inte gjort på länge och till och med jag dammade av mina gamla buggskills. Klockan 1 brann förstärkarn till stereon upp och då hade Johan och jag delat på en 2 liters orangejuice. Läge att dra hem kanske. Yep. Tidigt hemma, men jag tror den juicen gjorde min dag idag. Jag har varit människa. Var tillochmed hos mormor och morfar på påsklunch, något min kusin inte klarade av då han låg hemma "i hemska dagenefterplågor". Min andra kusin var imponerad av mitt ärr på ryggen och tyckte det liknade en skottskada. Coolt tyckte han. Ja, jag kan ju alltid dra en vitlögn framöver och påstå att det är en krigsskada.
Nu är det dock läge för sängen, för, min ankel behöver vila(ja, omkullknuffad på dansgolvet resulterar i aj aj-fot) likaså min nacke. (Elin, do not headbang.)
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0