Wow.



Oj, vilken helg jag har haft. Jag har seriöst de mest underbara vännerna här borta. Det är dem som har gjort min helg!
Fredag spenderades nere hos Mike and Sherri, där Katie var med också. Dem hade planerat helt ordentligt födelsedagsfirande! Jag kom dit och blev placerad i en stol med ett glas champagne. Smuttade på det och hade det allmänt mysigt. Vi grillade Carne Asada och mums vad gott det är! Efter maten fick jag presenter!! Av Katie fick jag ett roligt kort och av Mike and Sherri fick jag en mycket mysig hatt, som ni kan se på bilden och ett grattis kort som hade en hel del interna skämt. Jag skrattade så tårarna sprutade. Sedan var det dags för efterrätt! Sherri hade bakat en tårta till mig som det stod "Happy Birthday Lil E" på. Men som om inte det var nog med knasigheter, nej nej, jag fick partyhatt, partypin och ballonger som det stod Happy Fucking Birthday på. Och ja, dem kan ni se på bilden. Haha oj vad roligt jag hade.
Lördagen spenderade vi på stranden hela dagen eftersom det har vart min födelsedag och det är Henriks sista helg i SD. Vi surfade, latade och hade det allmänt gött. Alisa, Henrik och jag mötte sedan upp Li för middag och efter det hamnade vi på Bar West! OJ vad roligt jag hade! Bästa musiken och vi dansade som galningar. Haha, avslutade det hela med att sjunga hela Bohemian Rhapsody med en random guy, haha.
Söndag är det idag och vi har spenderat helt dagen uppe i Irvine's waterpark Wild Rivers. Himla sköj och haha, ja, underbart väder och sällskap. Alisa och Henrik plus jag var de tre tappra som orkade upp idag och ut på äventyr. Efter det hamnade vi på Irvine's stora shoppingmall där vi mest konstaterade att vi var trötta och ingen handlade något. Bilfärd hem.
Denna helgen har varit den bästa på länge, och den sista med järngänget. På torsdag tar denna eran slut, för då åker Henrik hem och jag själv tar mitt pick och pack och drar till Carlsbad på måndagen därpå. Jag som trodde det var jobbigt att lämna Sverige...Pyttsan heller!

I have no whatsoever energy to translate all that, so to sum it up; I HAVE HAD AN AWESOME, GREAT and FANTASTIC weekend with my friends!!

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Sara

DAHHH vilken idiot jag är! GRATTIS I EFTERSKOTT GUMMAN!!! :D

2009-09-21 @ 19:10:05
URL: http://avand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0