Who's a sexy bitch?

...I'm trying to find the words to describe this girl without being disrespectful. The way that booty movin' I cant take no more...

Haha, underbart go låt. Nåväl. Nog snackat om det. Tre arbetsdagar kvar efter denna. Weird. 5 dagar kvar i PB som boende. Efter det är jag bara en i mängden som hälsar på här. Ååååh, kommer sakna detta stället. Enormt! Gud, denna veckan är så deppig på ett vis. Jag insåg att jag måste skaffa mig ett nytt telefonnummer för jag ska ju lämna telefonen här. Hallå här, jag måste skaffa nytt nummer. Bara det var emotionellt jobbigt. Haha. Eller faktan att jag måste åka och köpa en resväska. Inte alls lika spännande att åka hem som det var att åka hit.

Men utöver allt det tråkiga, JAG SAKNAR ALLA ER DÄRHEMMA!! Ska bli så himla skönt att komma hem också. :) Bara så att ni vet ;)

Oh, MAMMA! Skippa inte att läsa detta. Tror du det är möjligt att vi lånar mormor och morfars resväska så Josefine kan ta med sig den så jag kan packa i den? :) Haha, mitt i veckan, jobbigt att ringa per telefin då :)


...I'm trying to find the words to describe this girl without being disrespectful. The way that booty movin' I cant take no more...

Haha, wonderful song. Anyways, enough said about that. Three workingdays left after today. Weird. 5 days left as a rescidence in PB. After that I'm just one of those visiting persons. Aaaaah, I'm gonna miss this place. Enourmosly! God, this week is so depressing in one way. Hey, I need to get a new phonenumber because I need to leave my phone with my hostparents. I need to get a new number. Just that was emotionlly hard. Haha. Or the fact that I need to buy a new suitcase. It's not the same with packing for going home as packing for going away.

But except all the sad thing, I MISS YOU ALL BACK HOME!! It's going to be so nice to come home too. :) Just so you know ;)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska kolla med dem. Det är säkert inga problem. Säg bara till Josefin att hon hör av sig innan hon åker.puss o kram

2009-09-23 @ 14:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0