True Blood

Jag har fastnat i True Blood träsket. Började kolla på serien från början igår och ja, om min mamma minns hur jag satt med One Tree Hill förra sommaren så vet hon hur jag sitter med True Blood nu. Serien är ju i stort sett som Twilight, men på ett vis så är den helt annorlunda och inte som alla andra serier just nu. Jag gillar den. Nu ska jag återgå till min show.

I'm stuck in the True Blood thingy. I started to watch the show from the beginning yesterday, and if my mom remembers how I sat with One Tree Hill last summer, she knows what I'm doing with True Blood right now. It's like Twilight, but in a way different and not like any other show right now. I like it. Now I'll go back to my show.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi har också börjat titta....

2009-09-11 @ 06:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0