To much depp.

Haha, nu har vi varit lite deppiga det senaste va? Inte så himla konstigt kanske med tanke på omständigheterna, men nu tar vi nya tag. Sista kvällen med Henrik ikväll och det ska bli lite nice häng på The Livingroom. Vart annars liksom? Innan det har jag ridlektion, min sista ridlektion. Men inte ska vi deppa för det. Nej nej, för imorgon är det exakt en vecka till min allra bästaste Josefine landar i staterna!! Feel my excitement! På lördag börjar min semester! Alisa och jag har redan planerat hur denna helgen ska se ut. Eller försöker iallafall, allt beror helt på hur snabber jag är. För jag ska packa. Hela satans helgen. Ja, jag tror mig behöva hela helgen för att packa. Ska rensas och städas och vikas och tvättas och skrubbas och ditten och datten. Men vi tänkte lösa allt det tråkiga med att köpa picnic mat, stänga in oss på mitt rum (okej, dörren och fönstrena kanske får vara öppna, vi vill ju inte svettas ihjäl..) och lyssna på go musik och dansa oss igenom det hela. Galant plan enligt mig själv.

Haha, skrattade faktiskt lite igårkväll här när jag kollade på nyheterna. Det var nåt satans stolpskott som hade försökt ramma amerikanska gränsen här nere i San Diego från Mexiko. Hade gasat på i en liten van och i praktiskt taget trott att dem skulle kunna köra igenom gränsen och in i USA. Krockade med en bil som var framför den och sedan utbröt tydligen skottlossning. Inne i bilen satt 20 illegala flyktingar. Haha, okej, det är ganska seriöst med skottlossning och allt, men vilken flöne som trodde han kunde ramma gränsen. Hahahaha, det bästa var nog att myndigheterna stängde gränsen helt från infärd från Mexiko. Så alla satt fast nere i Mexiko och kunde inte komma in i USA, men man kunde banne mig lämna landet. Haha, surt läge och vara på fel sida av linjen. Sikka nötter.

Hittade sådär lite random igår en mening på finska som jag glatt frågade Henrik vad det betydde. Hans reaktion; "Eh, du ska nog inte gå och säga den allt för ofta, den betyder i princip satans fitt djävul."
"Jaha, inget jag ska åka hem och säga till mormor då.."
He he?

Oj, hur kom det sig att det blev så långt? Skrivar lusten fanns där tydligen idag. Niiice, var ett tag sedan, nu kan jag nästan fortsätta hur länge som helst, men då somnar väl ni så ja. Nu lägger jag ner. Och där med basta! Åååh basta.

Haha, I think I've been a little bit depressed here lately, but I'm done with that today. Henrik's last night and we're gonna hang out at the Livingroom. Where else? I also have my last ridinglesson today. And in a week from tomorrow my best Josefine lands in the states. Yeey! Feel my excitement!! This weekend I'm planning to pack all my things. And clean my room. Fun. Or not. Well, Alisa is going to keep me company and we're gonna by a lot of food and candy and play good music and try to have a good time.

Haha, there we're some people who tried to ram the american border yesterday with a van full of illegal immigrants in it. They basiclly rammed the border and kept going until they crashed into another car. Haha, what a mess. I just laughed and laughed.

Haha, and yesterday I found this sentence in finish and I asked Henrik what it meant.
"Eh, you shouldn't say those words to much. It means freakin' c*nt devil.."
"Oh, nothing I should go home and tell my grandma' then.."
He he?

Oh, I had a lot to say today. Stop it. Now.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: André

satana perkele vitto!?

2009-09-23 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0