This little thing called love

Nu har jag gått och förälskat mig i en liten mössa igen. Och oj oj oj. Denna är något alldeles särskilt med. Den är varm och god. Kolla in min goding här. Jag lovar alla ni där hemma kommer beställa hem en likadan. MEN INGEN RÖR DEN RÖDA!! ;)

Kolla gärna in alla andra saker också, för det är min favoritbutik i heeeeeeeeeeela världen. Haha. Kul att jag tillägnade ett helt inlägg till en mössa. Måste ju förbereda mig lite granna för vintern. På tal om vinter, jag har ju ett par varma och sköna uggs nu att sätta på fötterna ;)

I've fallen in love with a little hat again. And wow wow wow. This one is something special with. It's nice and warm. Check it out here. I promise, you'll all wanna order one for yourself. BUT NO ONE TOUCHES THE RED ONE!! ;)

You can check out the other things too, b/c it's my favorite store in the eeeeeeeeeeentire world. Haha. Funny that I used an entire post for a hat. But I need to prepare for the winter. And talking about winter, I have a nice and warm pair of uggs now ;)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk på platsen i väskorna. Du måste ju få plats med alla presenter till oss också!!!;-P

2009-09-19 @ 14:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0