The way you move ain't fair you know

Okej, jag kanske lägger in en massa klipp med musik som jag gillar. Men det är min blogg så jag kan göra vad jag vill. Iallafall, idag tänkte jag visa er min senaste finding. Train har släppt nytt album och deras låt Hey soul sister är helt underbar. Idag låg jag under ett träd i skuggan medans Dylan lekte. Jag lyssnade på låten och jag blev alldeles lycklig. Haha, då är det bra musik.

Ok, maybe I'm posting a lot of music that I like here. But it's my blog so I can do as I want. Anyway, today I was thinking of sharing my latest finding. Train just released a new album and their song Hey Soul Sister is amazing. Today meanwhile Dylan was playing in the park I lay in the shade listen to the song and it made me all happy. Haha, then it's good music.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0