The D-day

Ikväll ska jag jobba natt. Kan bli intressant. Börjar inte förrän klockan 3, så jag ska ner till stranden och ladda batterierna. Ska träffa Sannas kompis från New Jersey. Tjena. Alisa kommer också, vi ska surfa.
Henrik och jag kollade på film igår. Slutade med att hela min säng var full med cola därför att Luscious sniffade lite på Henriks rumpa. Haha.

Translation:
I'm working night tonight. Can get interesting. I don't start until 3, so I'm going down to the beach to charge the batteries. I'll meet Sanna's friend from New Jersey. Hello. Alisa'll be there too, we're going to surf.
Henrik and I watched a movie yesterday. I ended up with coke in my entire bed, b/c Luscious sniffed Henrik's butt. Haha.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: André

Haha! Erkänn nu att det var du som sniffade!

2009-09-04 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0