New date

Idag sa min värdmamma att hon tänkte ta bort mina två sista arbetsdagar. Gött mos..

Vad kom gött mos från? Lite backsläng från högstadiet?

Iallafall, haha, nu slutar jag den 27:e istället för 29:e. Två hela extra dagar innan Josefine kommer. Vad fasen ska jag göra dem dagarna?! Kommer ju få nippran. Hehe, men ja, jag har bara två veckor kvar att jobba. Hallå här, I'm basicely back home already.

Ooooch för er som undrar så bröt inte någon sjukdom ut under natten, så jag kan med gott samvete gå på bootcampen om en timma ;D

Today my hostmom told me that she's gonna give me my to last working days off. Sweet!

Anyways, haha, now I'm off at the 27th instead of 29th. Two whole extra days before Josefine gets here. What the heck am I gonna do those days before she arrives? Now I only have two more weeks of work. Hello, I'm basicly back home already.

Ooooh, and for you who wonders, I didn't get sick during the night, so I can go to bootcamp :D

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: mamma

ja du lilla tös, nu är du snart hemma. Vad skönt det ska bli med en egen hushållerska.....;-)

2009-09-12 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0