"Min farbror är takläggare, han lägger tak."

Nehe? Säger du det? Henriks farbror är takläggare, och han lägger nåt så skumt som tak. Lustigt det där. ;)

Igår vart jag ledig. Och hurtig. Hej vad det gick. Först gick jag ner till PB. Väl där hyrde jag en surfbräda i ett par timmar. Surfade lite granna, solade lite granna. You know.. Haha. Sedan joinade Henrik mig, och vi solade lite till, och badade lite till. Haha. Efter det drog vi till bootcamp som var ruskigt hett. Och varmt. Hej vad svetten rann. Efter det gick vi på bio, The Ugly Truth, och det var då som Henrik kläckte sin käka information om sin farbror.

Nu äter jag pepparkaka. Weird.

Translation:
Yesterday I had the day off. Oh what a day. I first walked down to PB. Down there I rented a surfboard for a couple of hours, then I surfed and relaxed in the sun. You know.. haha. Later Henrik joined me and we did some more sunbathing and bathing in the ocean. Haha. After that we went to bootcamp and it was so freakin' hot. he sweat was pooring down. And later on we went to the movies, the Ugly Truth.

Now I'm eating gingerbread. Weird.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0