Last day

Okej, nu är den här. Min sista dagen som boende hos familjen Wong. Idag ska jag spendera dagen nere på stranden med Alisa. Sedan ska jag äta middag med min familj ikväll. Uscha, hemsk dag, men samtidigt, jag är på semester nu!! Yeeey! Haha.
Igår gick jag in till en tatoo studio och pratade lite med dem. Skrämmande folk de där människorna, men han skissade upp en jättefräck skiss av Lil' E. Men dock var jag tvungen att betala 20 dollar om jag ville behålla den, så jag inte skulle gå någon annanstans med bilden. Så jag kollade lite vad det skulle kosta hos dem; 80 dollar. Inte så farligt. Men jag ska fortsätta kolla runt lite. Och dem sa att dem kunde göra det på direkten så haha, inte så orolig för att jag inte ska få den gjord. :) Yeeey!
Som sagt; beachen!

Ok, the day is here. My last day living with my hostfamily. I'm gonna spend the day down at the beach with Alisa and tonight I'm gonna have dinner with my family. This is a sad day, but at the same time, I'm on vaccation now!!! Yeeey! Haha.
Yesterday I went in to a tatoo saloon and talked a little bit with them. Scary people, but he drew a really nice pic of Lil'E. But I needed to pay 20 dollar to keep it so I wouldn't go anywhere else with it. I checked out how much it would be to make it; 80 dollar. Not too bad. But I'm still gonna look around a little bit. And they said I could do it immediately if I wanted to so I'm not worried about not getting it done. :) Yeeey!
As I said; the beach!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0