Last day of work

Jag vet inte riktigt hur jag känner om jag ska vara ärlig. Mina små värdbarn är ju dem gulligaste i hela världen. Daphne sa till mig idag att hon kommer sakna mig när jag åker. Dylan satt och gosade i mitt knä innan läggdags. Men samtidigt ska det bli så himla skönt att slippa skrik, blöjbyten och allt det jobbiga här.
Nåväl, det löser sig. Och min mor skrev ett par kloka ord till mig. Förändringar är ofta början på något nytt och spännande. Ingen kan ta ifrån en vad man gjort eller människorna man träffat. Det kommer man alltid ha kvar. Jag har alltid tyckt att jag haft en klok mor. Vad säger ni? Nu hyllar vi henne med ett tjut; wie! Haha, okej, jag sitter här med en kopp varm choklad och är svintrött. Kära vänner, ni vet hur jag blir på socker. Alisa brukar skrika; "Noooooooooooo, don't give her any sugar!!!" Det är ungefär som att ge Henrik kaffe. Han blir helt hyper och rastlös. Seriöst, jag sitter och pratar om mina vänner som om jag aldrig mer kommer att se dem. Haha.
Imorgon ska Alisa och jag packa mitt rum. Jag har redan börjat att vika alla mina kläder. Det var en del kan jag tala om. Jag bestämde mig för att packa alla mina "tjocka" kläder först, som jeans, tröjor o.s.v och VET ni vad? Jag har redan fyllt en resväska. Nice. Halva väskan är fylld med mössor av någon anledning. Haha. Jag har en härlig bild av mitt rum just nu, men eftersom blogg.se har bestämt sig för att strejka med mig och mina bilder det senaste så får ni inte se det. Ni kan se det på min facebook eller bilddagboken. If You Seek blogg.se. Haha, har ni hört vad Brittan sjunger i sin If you seek Amy? Ta och lyssna en gång till så förstår ni min lilla kryptiska mening. Ojsan, lite tragik väcker skrivarlusten i mig konstigt nog. Och allt är en enda osammanhängande dravvel. Allt från en skön morsa till socker och packning. Jag kan ju försöka hålla er uppdaterade vad det gäller packningen imorgon.

I don't really now how I feel to be honest. My hostkids are the most wonderful one's in the entire world. Daphne told me today that she's gonna miss me when I'm gone and Dylan crawled up in my lap before bedtime and where just cuddling. But at the same time it's gonna be so nice without the screaming, diaper changes and everything that's hard with this work. Well, it's gonna be ok. My mom wrote me some clever words. Changes are often the start of something new and exciting. No one can take away what you've done and the people you met. You'll always have that left. I always thought I had a clever mother. Celebrate her with a yey; Yey! Haha, ok, I'm sitting here with a cup of hot cocoa and are really tired. Dear friends, you know how I react with sugar. Alisa use to scream; "Noooo, don't give her any sugar!!!" It's like giving Henrik coffee. All hyper and restless. Seriously, I'm talking about my friends like I'm never gonna see them again. Haha.
Tomorrow is the day when Alisa and I are gonna pack down my room. Or all my things. I already started to fold all my clothes and packed down all the "thick" clothes. And do you know what? I already filled one suitcase. Half of it is hats for some reason. Haha. I got a reallt nice pic of my room right now, but blogg.se doesn't want to work with me so you just have to be patient or take a look at my facebook. If You Seek blogg.se. Haha , have you heard what it is Britney is singing? When you figure that one out you'll understand my sentence.
Wow, some tragic makes me wanna write and write. All from a cool mom to sugar and packing. I'll try to keep you updated tomorrow with the packing.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0