Girl, it's your birthday and I know you want to riiiide out.

Nu är min födelsedag snart slut i staterna också. Jag har haft en mycket bra dag, min första away from home birthday. Bäst hittills ;) Åt middag med min värdfamilj på The Old Spaghetti Factory i Downtown. Jättegott! Fick en lite chock också när dem langade upp ett stort paket till mig! Gissa vad som var i?! UGGS!! Alldeles äkta, egna uggs!! Dem är gröna och sköna! Ooooh, jag visste inte hur jag skulle tacka dem nog. Jag menar, det är inga billiga skitskor dem har gott och köpt mig. Ooooh, jag kommer inte frysa om mina fötter i vinter, det är ett som är säkert.
Efter det träffade jag Henrik, Li och Alisa på The Livingroom. Snackade lite skit. Men alla var supertrötta så nu är jag hemma och ska sova. Har ju en hel helg att kalasa på :) Natti!

Now is my b-day almost over here in the states too. I had a really good day, my first away from home b-day. Best so far ;) Had dinner with my hostfamily at the Old Spaghetti Factory Downtown. Sooo Good! Got a chock when my hostfamily gave me a present! Guess what was inside?! UGGS!! My real, own uggs!! They're green and nice! Oooooh, I didn't know how to thank them enough. I mean, it's not like they bought me some crapy shoes. Ooooh, I'm not gonna be could of my feet this winter, that's for sure.
After that I met up Henrik, Li and Alisa at the Livingroom. Talked a little bit about nothing. But everyone were supertired so I'm now home and in bed. Got the entire weekend to have fun :) Nighty!

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att du hade en bra födelsedag! Hädanefter får man vara glad de födelsedagar som vi får och kan vara med. Du är ju trots allt vuxen nu.;-D Massor av kramar!!!

2009-09-18 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0