End of an era


Imorse flög Henrik mot kallare bredder igen. Så då var det slut på denna eran. Jag flyttar ju måndag så nu är det slut tut. Senaste gången jag kände mig så här konstig var dagen efter studenten. Haha, snacka om att inte tåla förändringar. Iallafall, jag har haft ett sånt fruktansvärt roligt år här i San Diego. Aldrig har jag lyckats göra så mycket, besöka så mycket i hela mitt liv. Inte minst alla nya människor jag har träffat. Jag har ändrats så mycket, även om jag fortfarande är samma gamla vanliga Elin. Det finns något nytt där och jag är glad att jag vågade ta steget och åka iväg. Ska jag vara ärlig, jag är stolt över mig själv.

Nu ska jag bege mig ut på väskjakt. Wish me luck... Okej, jag tar en sväng förbi Sherri's house också.

Henrik flew to colder regions again this morning. So, end of this era. I move out on monday so now it's the end. Last time I felt this weird was when I graduated from high school. Haha, talk about not being able to handle changes. Anyways, I've had such a wonderful and fun year here in San Diego. I've never in my life before done so many things, visit so many things and at last all the people I met. I've changed so much, but still I'm the same old Elin. There is something new with me and I'm so glad I dared to take the step and go. To be honest I'm proud of myself.

Now I'm going out on a suitcase hunt. Wish me luck...Ok, I'll stop by Sherri's house too.


xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du köpt något till mig än ? ;) saknar dig syster!

2009-09-25 @ 10:00:05
Postat av: Mamma

Tänk på att förändringar ofta leder till något bra!!!

Ingen kan ta ifrån dig dem du lärt känna och vad du gjort. Saknar dig! puss mamma

2009-09-25 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0