Bittersweet

Ja, nu sitter jag här. Sista kvällen i min säng. Kom nyss hem från bion med Alisa. Vi såg "Cloudy, with a chance of meatballs". Haha, ganska kul måste jag säga. Bättre än "Up!". Jag hade även middag med min värdfamilj en sista gång. Hela dagen har varit bitterljuv. Imorgon kommer Reija och plockar upp mig. Imorgon flyttar jag mina vänner. Oj oj oj. Nu börjar nästa äventyr!!

P.S. Jag brände ansiktet idag. Again. D.S.

Well, now I'm sitting here. Last night in my bed. I just got back from the movies with Alisa. We saw "Cloudy, with a chance of meatballs". Haha, it was funny I need to say. Better than "Up!". I also had dinner one last time with my hostfamily. This whole day has been bittersweet. Tomorrow Reija'll come and pick me up. Tomorrow, my friends, I'm moving. Wow wow wow. This is where the next adventure starts!!

P.s. I burned my face today. Again. D.s.

xoxo
Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0