9 days

Sedan lämnar jag tonåren bakom mig. Yeeeeeeeeeeeey! Okej, nu har jag fått det ur systemet. :D
Igår vart det Labor Day och jag jobbade ändå. Det är typ som 1 maj i Sverige fick jag höra. Iallafall, efter jobbet åkte Henrik och jag till Reija's för bbq. Det är nåt som amerikanarna har för sig på varenda holiday. Dem grillar. Och jag fick se familjen Levin använda sin grill för första gången. Intressant.. :D haha. Idag är det tisdag och 23 dagar tills Josefine kommer, excited! Och vi ska äta koreanskt ikväll. Det har jag aldrig ätit förut. Niiice.

And then I'm leaving the teenages behind me. Yeeeeeeeeeeeey! Ok, now I got that out of the system. :D Yesterday it was Labor Day and I worked. It's like May 1st in Sweden someone told me. Anyway, Henrik and I went to Reija's for bbq. That's something the americans do on every holiday. They barbeque. And I got to see the Levin family use their grill for the first time. Interesting.. :D haha. Today it's tuesday and 23 days left before Josefine gets here, I'm excited! And we're eating korean food tonight. I've never eaten that before. Niiice.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi gjorde marshmellos?..på den grillen. Kan undra om den varit igång sen dess???

2009-09-09 @ 13:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0