We're alive!

Ok, vi lever. Men vi har fullt upp med att umgås så ni får hålla till godo ;) Minns inte om jag skrev det men Josefine's plan hade lite svårt att landa så hon kom klockan halv 4 till San Diego's flygplats. I fredags hängde vi mest runt i huset och tog igen oss efter den långa resan/sena natten. Idag har vi shoppat shoppat shoppat. Jag inhandlade ett par jeans och två toppar. :) Niiiice. Sedan har vi varit på bio ikväll. Den nya "Fame". Ruskigt bra och jag vart helt uppspelt efteråt. Dansade ut från salongen. Hehe. Rekommenderas!
Nu kollar vi Juno. Älskar snubbens shorts.

Ok, we're alive. But we're to busy to spend time together so you just need to be patient. ;) I don't remember if I wrote this but Josefine's plane had trouble landing so she arrived in San Diego at 3.30 in the morning. So we spent the friday just hanging around the house. Today we've been shopping shopping shopping. I bought a pair of jeans and two tops. :) Niiiice. And tonight we've been to the movies. We saw the new "Fame". Really good and I was so excited afterwards. Danced out from the movietheatre. Hehe. I recommend!
We're now watching Juno. Love the dude's shorts.

xoxo
Elin

Melanie and I compared our winterjackets. Swedish vs Californian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0