OMG

Crazy crazy. Vi lever kanske jag ska tala om for er. Sitter nere hos Sherri och igar hade vi hej da kalas. Oj det var skoj. Vi spelade Beer Pong och jag ar seriost den okronta Beer Pong drottningen. ;)
Ska dra min vecka lite snabbt;
Mandag spenderade jag med att bli tatuerad och i hockeyrinken. Jag madde inte jattebra an sa det var en tuff dag. Haha.
Tisdag akte vi till LA. Kikade runt lite granna, ni vet lite sanna dar turistgrejjer.
Onsdag hangde vi nere i PB och sedan upp till min vardfamilj for middag och hej da sagande.
Torsdag Akte vi till San Francisco. Wow, det finns en hel del backar i den staden. Mina ben ar fortfarande trotta efter den dagen.
Fredag Back in SD efter ett hektiskt dygn i SF och vi drog till Sea World. Sherri motte upp oss dar och kvallen bjod pa hockey at State University.
Lordag Lite sightseeing i SD, bland annat The lighthouse i Point Loma och Downtown. Sedan pa kvallen saklart hade vi lite kalas. Alisa och Li kom sa jag fick saga hej da till dem. Uscha det kanns hemskt... Men det var en kul kvall. Nu, tva dagar kvar i SD. Nu ska jag ga och ta vara pa dem dagarna.
I had a busy week. That's all you need to know. Haha.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: André

glöm inte köpe en påse beef jerky åt mig!

2009-10-26 @ 00:12:10
Postat av: mamma

Försök hinna med allt en gång till....skojar bara! Emmy håller på att längta ihjäl sig till onsdag!!!! Kram

2009-10-26 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0