Jetlag

Oj oj oj. Jag är trött. Klockan är 12.09 och jag är redo för sängen. Jobbigt värre. Men mamma låter mig inte sova, för att jag ska komma in i tiden lättare. Hon är lite elak min mor, att inte få sova är lite tortyr. :P
Nåväl, igår han jag med att rida, handla, hälsa på mormor och morfar och träna. Idag har vi lyckats handla igen. Lustigt. Handla, det är vad det handlar om kring här i Svenljunga. Så mycket annat finns inte att göra. Vad ska jag nu göra som arbetslös? Inte en aning...kommer go nuts här. :D

Imorgon, Svenljungamarschen. :)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Sara

VÄLKOMMEN HEM! När kommer du till Stockholm? När får jag komma till Svenljunga? Jag har all tid i världen :D



Skicka ett sms till mig, 073 780 64 32, så jag får ditt nummer så kan vi prata! :)



<3

2009-10-31 @ 21:27:58
URL: http://avand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0