Damn you fog.

Nu kan jag berätta lite för er om hur gårdagen var. Jo, Reija och jag var punktliga ner till flygplatsen igår klockan 10. Vad vi inte visste var att Josefine's plan var försenat. Stod inte på internet och inte på flygplatsen heller. Så en timma efter att dem skulle landat frågade vi vad som hänt med dem. Jo, då skulle dem landa 12.21 istället för det var lite sena. När den tidpunkten kom, neeeeehee, då kan man inte landa för att det är för dimmigt. Murphey's law. Allt som kan gå fel går fel. Ja, planet skulle flyga till LAX och därifrån skulle de åka buss ner. Yeeeey! Jag stannade på flygplatsen och Reija åkte hem. Jäkligt kallt och obekvämt satt jag där i 3 timmar och halv sov. Halv 4 rullade bussen in. Sedan taxi till Carlsbad. Yey. Hemma klockan 5. Men, nu är vi här. Nu är det semester. Yey!

Now I'll tell you a little bit about yesterday. Reija and I were down at the airport at 10. What we didn't know were that Josefine's plane were delayed. They didn't say on internet or the airport that thery were late. So when we finally got some information about her plane it was 11 pm. Her plane were expected to land at 12.21 am. But when they got there they couldn't land because of the damn fog. Murphey's law. Well, her plane went to LAX and from there they traveled down by bus. Reija needed to go home so I stayed at the airport waiting for Josefine. At 3.30 they got there and by 5 we were home in Carlsbad. Yey. Now we're here, and we have vaccation. Yey!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0